Rita Indarwati

Membaca dan menulis adalah kegiatan yang menyenangkan....

Selengkapnya
Navigasi Web

Latihan Nulis Ukara Jawa

Ukara

Iso cekak iso dawa. Ditulis miring iso, jejek ya iso, iso uga awut-awutan ra genah. Kaya urip yen dianggep gampang ya entheng, yen digawe angel ya marakke susah, nggresah mboroske pikiran. Awak ujug-ujug entek penyakit ya seneng nyedak. Mula apa-apa sing wis diduweni disyukuri ae kanthi iklase ati karo diihtiari muga khasil kekarepanne uga entuk berkahe gusti.

Ukara

Ukara kui kaya glathi. Yen ditulis kanthi alus ya ngademke ati yen lagi emosi landepe nyuwek ati ra kaya a, marakke sulaya pepadu ra ana bener lan bare. Mula ati-ati yen nulis utawa ngendika aja sampe gela mburi lan nguciwakke wong liya. Sing sabar ngupakara lathi ben podo akur lan apik tembe mburine.

Wis semene wae latihan nulise, nak kedarung omong mundak kedawa-dawa ngecupris kaya prenjak sing nak duwur wit klapa. Ayo do mangkat makarya muga sehat dan entuk pepadange raga kanggo sangu ngupaya surga. Nuhun.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Sae bun. Ngurip - urip basa. Ukara dados srana kangge pangandikan. Nuwun.

26 Sep
Balas

Njih pak Tanto, nembe latihan basa. Matur suwun rawuhipun, barakallah.

26 Sep



search

New Post